.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری :
نگذاریم مازندران هم به خوزستان دیگری تبدیل شود/ «میانکاله» به‌خاطر بی‌کفایتی‌ها به «بیابان‌کاله» تبدیل شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آینده مازندران با روال کنونی به سرنوشت خوزستان مبدل می شود و فردای این استان، امروز مناطق جنوبی است.
نگذاریم مازندران هم به خوزستان دیگری تبدیل شود/ «میانکاله» به‌خاطر بی‌کفایتی‌ها به «بیابان‌کاله» تبدیل شد

شمال نیوز:  نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که اعتراض مردمی علیه نظام نیست بلکه علیه بی کفایتی برخی مسئولان است  ، گفت: همه ما به خدمات دولت واقف هستیم ، اما توقع داریم مسئولان مطالبات به حق مردم را به درستی ادا کنند.

 

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: خدمات زیادی از سوی دولت های مختلف  پس از انقلاب به مردم ارائه شده است و قبول داریم ناکارآمدی و ضعف هایی هم وجود داشته و دارد به ویژه این که زورگویی و تحریم های ظالمانه چند سال اخیر نیز فشار زیادی به مردم وارد کرده است ، اما ناکارآمدی مسئولان و بی کفایتی آنان نیز مزید بر علت شده تا  مشکلات مردم دوچندان شود.

 

وی ادامه داد: شرایط کم آبی خوزستان نمونه بارز بی تدبیری است ، خوزستانی که بیشترین آب سطحی را دارد ، زیر زمینش مملو از ثروت و مردمانشان نیز در دفاع از مرز ها زبانزد هستند.

 

امام جمعه ساری با اظهار این که  شرایط منابع آبی مازندران نیز بسیار وخیم است چراکه هنوز پس از 40 سال انقلاب کمتر از 12درصد آب های سطحی استان مهار می شود ، اظهار داشت: این که در مازندران پر آب شاهد آب رسانی با تانکر باشیم ، نشانه بی توجهی و بی کفایتی برخی از مسئولان است.

 

محمدی لائینی تصریح کرد: بی کفایتی ها سبب شده است تا صدها هزار تن نهاده های دپو شده در بنادر نیز از بین برود ، در حالی که دامداران و مرغداران به شدت دچار مشکل تامین نهاد ها هستند .

 

وی گفت:  به خاطر بی کفایتی برخی از مسئولان کارخانه های بزرگ  چوب و کاغذ مازندران دچار بحران تولید و فروش است ، من هشدار می دهد که  فردای مازندران همانند خوزستان می شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در عین حال گفت: ما به خدمات دولت واقف هستیم ، اما بپذیریم بی کفایتی برخی از مسئولان مشکلات را دوچندان کرده است ، شرایط مازندران در خطر بحران کم آبی قرار دارد ، امیدواریم مسئولان تا آخرین  ارائه خدمات به مردم را از یاد نبرند.

 

امام جمعه ساری  به اعتراض های مردم خوزستان اشاره کرد و گفت: جریان مطالبات به حق مردم  واعتراض آنان را عده ای به سمت تضعیف نظام پیش می برند ،در حالی که اعتراض مردمی علیه نظام نیست ،علیه بی کفایتی برخی مسئولان است ، مردم یقه نظام را نمی گیرند و عده ای  مزدور استکبار هستند که با  شلوغ بازی ها در لباس مطالبات به حق مردم به صحنه می آیند.

 

محمدی لائینی گفت: مردم خدمات دولت را ارج می نهند و مطالبات به حق خود را نیز فریاد می زنند و در عین حال  دوست و دشمن را به راحتی تشخیص می دهند.

 

وی به ایام دهه ولایت ، کرامت و غدیر اشاره کرد و گفت: تا کنون بعد از جریان اصلی غدیر تاریخی تلاش های زیادی به لحاط علمی و پژوهش و رساندن پیام غدیر به مردم شده است و امروز ما نیز همه وظیفه داریم تا روز قیامت نسل به نسل جریان غدیر را به درستی ترویج و تبلیغ کنیم.

نمانیده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم رعایت مسایل بهداشتی برای مقابله با بیماری کویید 19 تاکید کرد و گفت:طبق اعلام رسمی با وجود این که  فرایند ابتلاء ا به ویروس کرونا در استان همچنان افزایشی است ، اما  مردم به ممنوعیت مسافرت ، دورهمی ها بی توجهی کرده و ختی به  فاصله اجتماعی و زدن ماسک نیز بی اعتنایی کنند.

 

وی ادامه داد: دستورالعمل های حفاظت شخصی را بیش از پیش رعایت کنیم تا حداقل مدیون خودمان ، خانواده و جامعه نشویم ، امروز رعایت پروتکل های بهداشتی در واقع توجه به سلامت دیگران است و این تقوا را نیز بالا می برد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.